Bestelproces

Wij vertellen u graag hoe het bestelproces bij Happy Lifestyle 4U werkt:

 

Via het menu of via de "tegeltjes" kunt u in onze webwinkel struinen tussen onze prachtige en kwalitatieve producten.

Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen door op de knop In winkelwagen te klikken.

Wilt u nog meer producten bestellen? Klik dan op de knop Verder winkelen.

Heeft u één of meer producten als kado besteld? Plaats dan ook het artikel "Kadoverpakking" in uw winkelwagen,

dan zorgen wij dat deze producten mooi voor u ingepakt worden. 

Bent u klaar met bestellen? Klik dan op de knop Naar de kassa.

 

Stap 1 Winkelwagen

U bent nu in stap 1 van het bestelproces aangekomen: de winkelwagen.

Controleer of uw bestelling compleet is en pas eventueel uw bestelling aan.

Als u van ons een kortingscode heeft ontvangen, dan kunt u deze hier ook inleveren.

Vul dan de kortingscode in bij Kortingsbon.

Is uw bestelling zo akkoord? Klik dan rechts onderin het scherm op de knop Volgende stap.

 

Stap 2 Adres

U bent nu in stap 2 van het bestelproces aangekomen: het factuur- en afleveradres.

Hier vragen wij om enkele gegevens in te vullen. Deze hebben wij nodig voor de factuur en de bezorging.

Wenst u de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen?

Vink dan bovenin het scherm het vakje Ander afleveradres aan. U krijgt dan de mogelijkheid om een tweede adres op te geven.

Standaard maken wij gebruik van PostNL voor de verzending van uw bestelling.

Wilt u uw bestelling laten bezorgen via Kiala? Vul dan in het opmerkingenblok de gegevens van het Kiala afleverpunt in.

Heeft u alle velden ingevuld? Klik dan rechts onderin het scherm op de knop Volgende stap.

 

Stap 3 Betalen

U bent nu instap 3 van het bestelproces aangekomen: de betaling van uw bestelling.

Kies hier op welke wijze u wilt betalen. Er staan verschillende methoden tot uw beschikking.

Kiest u voor Ideal, dan krijgen dan van onze tussenpersoon Mollie payments de bevestiging dat uw bestelling is betaald.

Wij garanderen dan een snelle levering van uw bestelling.

Kiest u voor een andere betaalmogelijkheid dan versturen wij uw bestelling zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Wanneer u kiest voor de betaalmogelijkheid Bij afhalen, dan kunt u bij ons pinnen of contant betalen.

Heeft u uw keuze kenbaar gemaakt? Klik dan rechts onderin het scherm op de knop Volgende stap.

 

Stap 4 Bevestigen

U bent nu in de laatste stap van het bestelproces aangekomen. Controleer nogmaals uw bestelling.

Om de bevestiging af te ronden dient u akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden en uw herroepingsrecht.

Dit doet u door het vakje aan te vinken.

Klik daarna rechts onderin het scherm op de knop Bestellen met betalingsverplichting.

Indien u gekozen heeft voor Ideal als betalingsmethode, dan wordt u nu doorgeleidt naar de betaalmodule.

Indien u gekozen heeft voor een handmatige betaling, dan dient u het openstaande bedrag binnen 3 dagen over te maken naar ons banknummer zoals vermeldt staat in de bestelbevestiging.

Indien u gekozen heeft voor betalen bij afhalen, dan kunt u een afspraak met ons maken wanneer u uw bestelling wenst op te halen.

 

In uw e-mailbox heeft u van ons een bevestiging van uw bestelling ontvangen. U ontvangt ook een e-mailbericht wanneer wij uw betaling

hebben ontvangen en bij het verzenden van uw bestelling.